2012-06-25

Godmorgon Bloggen :)

I fredags så vaknade vi upp ganska tidigt jag och baby, så vi fixade lite och donade hemma. Satt och kollade film, och sen fixade vi oss båda och gick hem till Morfar där alla var, Min bror Micke med familj har ju varit här uppe nu under midsommar helgen och jag fick äntligen träffa Celine, En helt underbar liten tjej som bara skratta (oftast) när man höll och gosade med henne :)

Hade en riktigt trevlig midsommar med familj&släkt <3

I lördags så slappade vi bara först på morgonen, sen körde vi Linus till morfar där hans bil stog och sen körde vi hem pappas bil :)

Sen åkte vi hem och jag fick magsmärto, visade sig då att min vecka hade komit (Y) iaf, lite senare åkte jag till vallentuna, plockade upp japan & elin, åkte och handlade lite godis m.m, sen åkte vi till en pizzeria och beställde med oss lite mat hem, vidare hem till mig igen där vi åt och bara umgicks hela kvällen, :) Mycket trevligt..

Och igår skulle det egenligen varit hemma och slappat igår. Men pappa bjöd hem alla barnen med familj på middag igår.. Så vi var där ifrån halv 5 tiden till 8 ca :) mycket trevligtm, vinkad av Micke, Jennie & Celine :) Hoppas vi kmr att ses i sommar, blir nog en weekend ner på besök :)

sen var jag och baby bara hemma och myste <3

Idag ska jag möta upp Japanen och sen ska hon vara så go och följa med mig och stooorhandla :) JIPPIE

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla runt på H&M , reeea ;D

ha det gött, PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback