2012-06-18

I lördags efter jobb så åkte jag och hämtade upp japan och hennes bror och vi åkte ner till centrum för lite shopping :)

efter vi shoppat färdigt så körde jag hem dom och jag åkte vidare hem till mig, åt lite lunch och la mig på soffan med världens huvudvärk.. Somnade til och vaknade upp efter en halv timme och huvudvärken var borta.. :)

Tog mig en dusch och fixade till mig lite och åkte till Johanna igen för en myskväll med middag och ltie alkohol :)

Var där till ca halv ett och då kom Danne och hämtade mig, vi vinkade av varann och vi åtke hem och sov.. Vaknade upp vid halv 12 tiden på lördag med halsont ochhuvudvärk.. Så var bara en mysdag med onepiece och film i soffan..

Sitter nu iaf på jobbet och huvudvärken kommer och går.. Halsen känns iaf lite bättre idag.. Men känner mig ändå konstig i kroppen.. Får hoppas att man inte börjar bli sjuk.. Så får dricka mycket honungsvattemn :)

Nu ska jag köra på, har läst klart alla bloggar och fixat i kölket.. Så nu börjar min arbetsdag :)

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback