2012-06-16

Godmorgon :)

Då är man på jobbet igen då :)

Igår efter jobbet så begav jag mig till vallentuna för att hämta upp Danne som var hos min farmor & farfar och hjälpte till med deras flytt :) Johan min syster man var också där, så danne mötte upp mig och vi gick tillbaka.. Hälsade på farmor och farfar och fick visas runt i deras lägenhet :) mycket mysig och fin lägenhet.. Sa hej då och vi åkte hemåt, stannade först och handlade.. Sen när vi kom hem så fixade vi och dona lite hemma och sen gjorde vi iordning middag och satte oss i soffan och kollade på ghost rider 2, var en helt OK film :)

Sen spelade vi tills det var dags att gå och sova.. :)

Idag är det jobb fram till 14. Sen får vi la se hur det ser ut .. Väntar på att japanen ska ringa och så vi kan planera hur det blir idag ;)

Sååå nu ska jag dricka mitt kaffe

PEACE


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback