2012-07-10

God morgon :)
 
Igår efter jobbet så åkte vi till Dannes föräldrar för att hjälpa dom med ngt, medans Danne hjälpte sin pappa satt jag och rosíe i solen och pratade lite :) När dom var klara åkte vi hemåt och jag började med middagen, efter maten så tog vi oss en kaffe och satt ute =) Första gången vi satt ute igår !!
 
Lite senare så gick vi in och kollade på en film och efter filmen började vi kolla på en annan film som gick på tv..
Men hann inte se så mkt då jag somnade i soffan, så vid halv 11 kröp vi ner i sängen och somnade :)
 
Idag får vi la se vad planerna är, mitt huvud värker fortfarande.. :/ är trött och vi måste snart åka och kolla luftvärme pump , fixa altanen m.m :)
Men skönt iaf att det snart är semester
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe som står och blir kallt xD
 
PUSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback