2012-07-09

Godmorgon :)

Nu är man tillbaka på jobbet igen och denna helg har ju bara sprungit iväg som alla andra helger.. xD

Iallfall i fredags efter jobbet så körde Danne mig till vallentuna, där mötte jag upp Elin & Johanna och vi shoppade alkohol och lite middag , vidare tll Johanna för en dusch, middag och massa problem med att hitta kläder xD haha, men vid ca 10 tiden då vi alla 3 var klara och nöjda så åkte vi upp tll Bällsta, lämnade Elins bil och gick upp till Kragsta hem till Sebbe.. Där var också Pontus + 2 konstiga brudar.. Men iaf.. var en super kul & trevli kväll med mycket snack, dans och en LÅÅÅÅÅNG hemfärd, då bussen var 5 min för tidig, så blidde att gå i från kragsta hem till Johanna i sörgården.. Men iaf, var också en rolig och skojig kväll med tjejerna <3

Lördagen så vaknade vi upp vid 11 tiden, huvudet värkte , benen gjorde ont och Johanna var lite bakis xD runt 12 halv ett tiden vinkade jag av Japan som halvt låg och sov i sängen och gick upp till mamma och pappa för en fika och sen lånade jag bilen hem.. Väl hemma städade jag och inväntade Älskligen som kom hem ifrån jobbet, han fixade sig, vi handlade lite och plockade upp Japan sen for vi till Jonathan som hade födelsedagskalas, :) Firade honom, åt gott och hade en trevlig kväll (för det mesta) ;) vid halv 12 tiden ca åkte vi hemåt och sov :)

Igår var det bara en slappdag, vi åtke iväg och handlade lite, sen var det bara mys i soffan till filmer :)

Och idag är det ju jobb då som sagt, sen om det är bra väder när vi slutar så ska vi hem och fixa med altanen :)

nu är det bara jobb denna vecka + nästa sen har jag semseter ;D WOPWOP

Nu ska jag dricka mitt kaffe och jobba vidare

PUSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback