2012-07-02

Godmorgon :)

Då var man tillbaka på jobbet igen då Y) snart semester.. Snart ;)

iaf, i lördags efter jobb så åkte jag till bolaget, köpte lite alkohol och åkte hem till min baby :) lite senare under dagen bestämdes det att vi skulle grilla och hänga med therse & Henke, Så efter vi hämtat Andre på arlanda plockade vi upp dm och åkte hem och grillade och hängde.. Under kvällen kom också Japanen & Elin över en sväng, då dom var i krokarna :) efter dom gått så satt vi ute ett tag och sen runt 12 åkte vi ner till vallentuna en sväng, satt där till stänging och fick skjuts hem och vi kröp ner i sängen och somnade :)

Igår var vi hos mamma & pappa, fick jätte fina saker och så blev vi bjudna på middag och efterrätt ;)

Sen åkte vi hemåt och spelade lite, myste till en film och gick och la oss =)

Idag efter jobb så ska jag hem till Johanna och umgås :)

Nu ska jag dricka mitt kaffe, wopwop


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback