2012-01-30

Godmorgon :)

I lördags efter jobbet så skulle jag ju möta Tiffany i stinsen, Mne hon var fortfarande dålig.. Så istället blev det en kaffe hos mamma :)
efter en kaffe hos mamma så begav jag mig hemåt, umgicks med min baby, vi båda satt och spelade, sen ringde japan och undrade vad vi ville ha för mat, så beställde dom middagen och dök upp strax efter halv 9, vi käkade och drack kaffe och glodde på en film :) hade det allmänt mysigt <3 efter filmen tog vi en cigg och vinkade av dom och vi kröp ner i sängen oich kollade på film :)

SÖndagen ringde kl tio i tio och vid 10 gick jag upp och fixade mig, plockade upp japan och åkte upp till mamma o pappa :) blev bjudna på kaffe :) sen for vi till enköping där vi shoppade en massa, både kläder, skor och massa godis :) tog också en lunch på donken :) sallad för mamma & mig oich en burgare till japan :)

Åkte vidare hem till mamma igen , där drack vi kaffe igen, sen for vi hemåt till mig där Baby fick sina saker och glad blev han :) Sen gjorde vi middag som blev korvstroganoff med ris och sallad :) därefter drack vi ännu en kopp kaffe :)

Vid halv 7 begav vi oss mot vallentuna igen, plockade upp mamma och åkte till hammarbacken där lillebror spelade match :) och självklart vann dom med 5-2 :) HEJA SVERIGE (japans ord, när vi kollar match)
Efter matchen tog vi en cigg, och vinkade av mamma ;) Släppte japan hemma och sen åtke vi vidare hem :)

Jag satte mig på cykeln och cyklade i 45 min medans vi kollade på spårlöst :)
efter vi kollat klart på de så kröp vi ner i sängne och kollade klart en film. men jag såg ju inte klart den då jag somnade xD

Denna helg har gått snabbt.. och det har också varit en underbar helg med massa mys, middag och shopping <3

Jag bara älskar mitt liv, underbara vänner, underbar familj och en underbar pojkvän <3 mer kan jag inte ha :)


idag är det jobb + sen vecka.. Hoppas denna vecka går fort =) tråkigt att jobba sent. :P

menmen, nu ska jag jobba på så hörs vi under dagen :)

Pöss <3

  


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback