2012-01-24

God morgon :)

Igår efter jobb så gick jag över till ica maxi då jag slutade en kvart tidigare än danne :) Så handlade hem lite saker :) sen plockade han upp mig och vi åkte till JULA och köpte en snöskyffel :) 50 kr, haha men det var ju en skit skyffel.. :P men den funkade iaf, för när vi kom hem så skottade danne så den höll iaf igår :P

Sen efter han skottat klart , jag gett katterna mat så började jag med middag :) som blev köttbullar, potatismos, sallad och gräddsås :)

Sen fixade jag och donade eftersom det var min dag att ha hand om maten m.m :) sen satte jag mig på cyckeln och körde 45 min :) efter jag cyklat började jag må lite illa :p så la mig i soffan och kollade klart filmen vi kollade på :) sen somnade jag och vaknade upp av att Johanna ringde :) pratade lite sa sen godnatt och jag började må ännu mer illa.. Så var bara att snabbt fixa sig och lägga sig :)

Idag är det tisdag och idag ska jag få massage :) olalalala, men innan massagen ska jag träffa japanen en sväng och umgås :)

Ska bli la mysigt :)

Nu ska jag dricka upp mitt kanel te och hoppas att denna dag GÅR SNABBT :)

Pöss


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback