2012-01-23

Godmorgon :)

I fredags efter jobbet så åkte vi ju hem till mamma och pappa , och blev bjudna på en riktig god middag :) till mig och mamma hade hon gjort broccoligratäng med halomi :) till pappa,jonte och danne blev det ngn slagskött gryta med pita bröd, ost och gräddfil :) jag och mamma tog ju också utav köttgrytan till maten :) var så himla gott :) efter middagen satte vi oss alla i soffan och bara umgicks, drack kaffe och pratade :) tiden bara sprang iväg och vid ca halv 10 begav vi oss hemåt, men först åkte vi en sväng till Dannes far och sa hej :)

Därefter åkte vi hemåt och jag la mig i soffan med mitt täcke och somna medans älsklingne satt uppe en stund :)
blev väl väckt vid 2 tiden och då kröp vi ner isängne och somnade :)

Lördagen väcktes vi av dannes far som ringde och sa att han var utanför.. Så danne klev upp och duscha m.m sen for dom iväg och jag gick upp och gjorde mig en kopp te och glodde på tv :) sen for jag vidare till hammarbacken där min bror spelade match :) efter matchen åkte jag och mor upp till dom där vi tog en promenix med hundarna :) sen kom Johanna upp dit efter att ha varit iväg och handlat med sin familj ;) så vi åt lite lunch och drack kaffe och pratade en massa :) lite senare på dagen åkte vi vidare hem till Johanna där vi umgicks och kollad på JÄTTE gamla videos och bilder, <3 lovely <3 sen bjöd hennes far mig på middag blev hemmagjor lasagne :) och kan säga att den var riktigt god :)

Spenderade min kväll där fram till halv 10 då det var dags att bege sig hemåt, när vi gick ut till bilen så började de snöa. Så sa hej då och jag åkte vidare hemåt :P

Tessan och Henke var på besök så umgicks lite med dom, glodde på en film somnade i soffan och därefter åkte dom hem :)

Söndagen vaknade upp vid halv 11 låg och drog mig i sängen i 20 min innan jag klev upp och såg hur vitt det var ute :) var hur mycket snö som helst :) älsklingen kom också upp efter en stund, vi satt och chillade lite, älskligenn spelade :)
sen åkte vi ut till Syster Jenny, där pappa,mamma,jonte,linus hans dotter, sandra & zeb var :) vi alla umgicks och hade det trevligt, blev bjudna på kaffe och ett roligt snöbollskrig mellan alla :) efter en stund for vi hemåt igen, väl hemma så storstädade jag och älsklignen då det verkligen behövdes, efter vi var klara tog jag en dusch och sen var kl helt plötsligt tjugo över 5 och kl halv 6 skulle vi vara hos dannes päron på middag :) Så var bara att hoppa in i bilen och bege oss dit :) Där blev vi bjudna på en jätte god middag som var kasslergryta med sallad och ris :) efter tog vi en kaffe och fika :) sen kolla vi lite tv och därefyer var det dags att åka hem igen :)

Hängde lite tvätt och sen satte jag mig på cykeln och cykla i 45 min till filmen 50/50, en otorligt bra film :)

Nej nu börjar ja få skrivkramp :O

Så det var lite ifrån min helg ;)
och nu väntar en ny arbetsvecka :)


så ett eller två inlägg lär ju komma upp under dagen :) men skönt iaf, denna vecka är man tidig ;))


Pöss



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback