2012-01-13

Goooodmorgon :)

Igår efter jobbet så stannade vi till på ica, handlade hem lite skit och for vidare till dannes päron där han skulle hjälpa till med ngn data :P
efter vi var klara där så åkte vi hem och jag började med middagen :) blev chili con carne :) blev riktig god faktiskt :) efter middagen så tog vi en kaffe och en cigg, surfade runt lite på internet, tog en dusch :) sen var kl helt plötsligt halv 10 så då kröp vi ner i sängen och såg filmen burlesque, såå grymt bra film :)

idag är det ju joooobb som gäller, efter jobb så får vi la se hur det ser ut.. Men ska iaf till bolaget och handla hem ltie vin :) sen under dagen hoppas jag att få veta vad det ska bli för middag :) men japanen ringer väl mig så fort hon vaknar, så att vi kan planera :)

Ska bli mys, sen är det jobb imorgon igen :)

nu ska jag dricka upp mitt te, och hoppas på att denna dag går snabbt :)

hörs later, <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback