2012-02-29

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så åkte jag och danne till den där affären i väsby, dom hade ngn utförsäljning, så fick med oss lite saker hem :) efter vi varit där så käkade vi middag på donken, blev såklart en sallad för mig ;)

Efter besöket i väsby åkte vi till Dannes föräldrar på en kaffe, danne skulle lämna ett par mjukisar vi köpt till Rosie, så vi tog en kaffe där och snackade lite!

Åkte sen vidare hem till katterna, där fick dom mat medans Danne tände en brasa.. Sen satt vi bara och kollde på tv och såklart vid 10 var det ju BB :)

Efter bb var slut så kröp vi ner i sängen och jag somnde på en gång, var super trött.. Och vaknade innan kl ringde imorse av Diesel som ville att jag skulle upp och ge honom mat, så gick upp och gav dom mat och fixade mig ..

Älsklingen jobbar "natt" idag och imorgon så han börjar liksom jobba när jag slutar.. Så får se hur det blir idag efter jobb, om jag ska träffa japan eller om jag bara ska hem :) får la se när hon ringer!

Nu ska jag jobba på, så vi höres ;)

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback