2012-02-28

Morgoon :)

Då älsklingen jobbade natt så åkte jag med pappa hem till dom :) där blev jag bjuden på mat och kaffe :) efter middagen gick jag med Ajax och mötte upp Japanen, tog en till kopp kaffe och satte oss i soffan och kollade på film :) och vid 8 satt jag, mamma & japan och kollade på Sofias änglar och efter det så satt vi bara ett tag och umgicks :) och vid 9 tiden tog jag & japan hundarna på en kvällspromenad och lånade sen mammas bil och körde hem henne :)

Tillbaka hem till mamma och pappa igen och vi kröp ner i soffan och kollade på bb och vid halv 11 kom baby dit och vi såklart bb och åkte vidare hem och la oss i sängne och somnade <3

Idag är det jobb som gäller och efter jobb blir det att åka och kolla lite rea på den där butiken i väsby och får la se också om det blir middag med japan och mattias :)

det var lite ifrån mig nu ska jag snart ta mig en kaffe och invänta raast :)

PÖSS



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback