2012-02-21

Godmorgon :)

Igår efter jobbet åkte vi hem, eller vi stannade först till på ICA för jag behövde ta ut pengar till massagen :) åkte vidare hemåt, jag tog saaben och begav mig till vallentuna igen :)

Möttes upp av Fia och fick däreffter 45 mins massage :) börjar kännas bättre nu.. Så kommer nog köra igen v. 10 sen blir det nog var 4:e vecka :)

Efter jag var klar där begav jag mig hemåt igen, där älsklingen hade gjort middag så vi satte oss och åt, tog en promenix, såg rävar som började gå emot oss, så vi vände och gick bara och prata om allt och inget , var väl ute i ca 45 min :)

Väl hemma igen så tog danne en dusch och jag en därefter, sen satte vi oss i soffan och kollade sofias änglar, sen kollade vi runt på internet då vi inväntade bigbrother.. & jag kan säga de... den där hanna widersted.. HERREGUD.. hon förstör för alla.. och hon är dryg, hon är FUL ja hon är ALLT negativt.. så får väl se om man ens pallar se detta.. iaf, efter bb var klart var det bara att gå och lägga sig :)

Idag efter jobbet ska jag upp till mamma då danne har möte på jobbet, så ska bli bjuden på middag och bara umgås, ska bli mys :)

Nu ska jag dricka mitt te och senare blir det att ta en kopp kaffe :)

Hörs senare, :)


KISSES


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback