2012-02-10

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så åkte vi hem till dannes föräldrar och hämtade upp Boss, vidare till macken för att handla hem lite mat :) väl hemma fick katterna mat och danne fixade med disk och gav boss mat, och jag lagade middagen :)

Blev japans rätt igår ;) den är såååå god!! efter middagen tog vi en kaffe och bara slappade ett tag, vidare ut i kylan för att gå en promenix med Bosse ;) känner mig fortfarande inte helt hundra så blidde ingen träning igår heller :( får köra på nästa vecka istället ;)

efter ha varit ute och rastat honom så la vi oss i soffan eller ah jag gjorde de och danne ritade medans jag som sagt lååg i soffan och kollade på första twilight filmen xD haha, ja man kanske är en liten nörd.. men whatevaaaaa ;)

efter filmen så rastade Danne boss, då jag verkligen inte kännde för att gå ut i det kalla vädret. Så jag packade min väska eftersom idag , då ska vi ju till Verro :) Ska bli la super trevlgit :)

sen när vi var klara inför kvällen la vi oss i sännen och jag somnade direkt ;)

Nu sitter jag på jobbet, ringer inget, dricker honungsvatten och bara hoppas att denna dag går fort :)

nu ska jag föra över lite pengar och kolla vidare på internet :)

BYEBYE


Kommentarer

Den lagade vi oxå igår ;D mumma!


Kom ihåg






Trackback