2012-12-10

Godmorgon :)

Då var man tillbaka på jobbet igen.. Denna helg gick också FORT...

I helgen har jag fixat kort till mitt snöskoter kort, umgåtts med mamma, städat och fixat en massa hemma medans Älsklingen jobbade hela lördagen..

Men iaf så fick vi ju ha en liten myshelg :)

I fredags var vi också på kalas för att fira min Kusin Ida och min moster man Lasse.. Det bjöds på smörgåstårta + tårta till efterrätt.. Efter 8 vinkade jag av alla och åkte hemåt och kollade X-Factor :)

I går var vi hemma och fixade en massa. Åkte till Dannes föräldrar.. Sen åkte vi hemåt, fixade lite mer & jag lagade i ordning middag som fick bli köttfärsås med spagetti :)

Sen spenderade vi kvällen med att spela lite Ps3 :)

Idag ska jag hämta pappis julklapp, där efter ska jag bara hem och mysa ner mig i soffan :)

trevlig måndag alla där ute :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback