Vinter?

Godmorgon :)
 
Då var det måndag igen och idag har jag jobbat 1 månad.. Jisses vad tiden gått fort :O
 
Igår vaknade vi upp vid 7 tiden, gick upp och drack en kopp kaffe och Albin fick välling. Sen fick vi båda ett ryck och började rensa och fixa i alla skåp hemma. Danne gjorde super fint i köket, så nu ser det lite bättre ut ;)
 
Albin hjälpte mig att dammsuga , han är så duktig vår lilla prins <3
 
Sen vid halv 12 tiden begav jag mig mot vallentuna, släppte av lite saker. Sen var det vidare till centrum för en lunchdejt med Fina Elin :)
 
Var riktigt mysigt och trevligt, pratade och åt en väääldigt god sallad och som alltid en latte med caramelsmak :D
 
Vinkade av varann och sen åkte jag hem, hämtade upp Danne och Albin och vidare tills Dannes föräldrar för att hämta upp en grej till vår boxer. Så nu kan vi äntligen se på tv :)
 
Lilleman var trött redan vid halv 7, men fick leka för fullt för att försöka hålla honom vaken till halv 8 iaf. Sen somnande han på stört :)
 
Vaknad upp vid halv 4 inatt och hörde hur Albin låg och pratade för sig själv, så gick upp till hans säng och då fick han nått ryck och var SUPER pigg och skulle pilla på sin sköldpadda. Tog upp honom och la honom brevid mig och försökte få han att somna, men nej... Han skulle prata på och ville INTE sova. Försökte ca 30 min att få han att sova. Men tills slut fick jag väcka Danne och be han ta över då jag skulle upp vid kvart i 6. Så han tog över och samma där, Albin ville inte somna.. :P Så gick upp och gjorde välling och därefter somnade han om fort :)
 
Idag kl 10 ska lilleman få spruta. Och idag är första gången jag inte är med. Men det kommer gå så bra, pappa är ju så lugn och roar Albin :)
 
Nu ska jag jobba på och dricka lite te, har redan druckit 2 koppar kaffe ^^
 
PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback