skit bil!!!

Godkväll :)

Nu sover lilleman , så jag och danne har nyss satt oss i soffan med en stor varm kopp te. 

Idag har inget gått som Det var planerat. Vi gjorde oss fina och var på väg för att fira Celine och när vi åker på motorvägen börjar hela bilen att skaka både jag och Albin skaka loss bak i bilen ^^ så vi var tvungna att åka av motorvägen och parkerade på Ica maxi i häggvik. Och danne sa direkt att det är säkert så att vikter lossnat. Ja jag kan inget om bilar men tydligen så när man tappar vikter på däcken så blir det obalans. Så han stod och fixa och trixa . Men inget kan lösas där och då för han måste skruva bort alla däck för att kolla. Så inget kalas blev det. Utan istället fick vi åka hem.. :( 
Fina Albin som var redo för kalas tidigare idag :)

Så idag har vi städat, tvättat 4 tvättar,  badat och lekt en massa <3

Imorrn ska det ju bli fint väder.  Så då ska vi tvätta och städa bilarna + kolla dannes bil och fixa problemet! 

Så nu ska jag mysa med min älskling och kolla på filmen think like a man too :)

Puss 

Fina killen redo för kalas i nya kläder  💖
Och sen blev det pyjamas efter badet såklart 😘


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback