Fredag

Godmorgon :)
 
Imorse ringde kl kvart över 6 , så ingen vaken och pigg Albin som väckte oss. Albin vakna runt halv 7 och såklart direkt skulle han krypa runt och över mig för att väcka pappa. :) Så gick upp och fixa välling , sen tog jag en dusch och fixade mig samtidigt som jag lekte med Albin och drack mitt kaffe :)
 
Idag blev det inte mycket tid med prisen då jag började kvart över 8 så pussade hej då på mina pojkar och åkte till jobbet :) Men idag slutar jag kl 17 och då ska jag åka till Elin och umgås lite denna mysiga fredag :)
 
Imorgon ska vi åka till tumba för att fira lilla Celine ( Min brors dotter) som fyllde 3 år i förra veckan och är uppe i stockholm tills på söndag. Så vi ska dit och fira fina prinsessan <3 Sen blir det hem och kolla film och bara umgås med familjen <3
 
Kommer säkert upp fler inlägg under dagen, då det inte ringer på mycket ;) än!
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback