Pigg Albin

Halloj
 
Igår när jag kom innanför dörren möttes jag av en tokig Albin. Känslan var underbar att få komma hem till mina underbara! Saknade dom så mycket
 
Det började med att Albin mötte mig i hallen , direkt började han skratta och skrika.. Tog upp honom och ville få en puss och en kram men det fick jag inte.. Istället tog han ville han gå ner och direkt tog han all post ur min väska och rev runt det i hallen och bara skrek som en galning :)
 
Danne och jag gjorde i ordning middag tillsammans och sen var det bara mys resten av kvällen med tända ljus och tv :)
 
Imorse när larmet ringde trodde jag det var dannes telefon igen. trodde samma sak igår morse också.. Tror det kommer ta 1 , 2 veckor att vänja sig att man har börjat jobba igen ^^
 
 
Back to work ;)
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback