Sjukstuga!

Godmorgon :)
 
I lördags efter jobbet så åkte jag hem till mina prinsar.. Väl hemma började jag känna mig riktigt dålig, hade ont i kroppen, ont i huvudet.. Ja ont överallt och snoret bara fortsatte att rinna.. Och danne hade också blivit sämre.´Lilla Albin var dock på bättringsväg och var bara snorig. Men fixade oss lite och åkte vidare till Dannes föräldrar, Dannes mamma fyllde år. Fick i oss lite mat och fika. Men sen kände jag att nä vi måste åka hem, jag måste hem och lägga mig.. Fy så dåligt man mådde. Söndagen var likadan. Bara kände mig seg och nere.. Så sjukanmälde mig måndag. Måndag var likadan, snoret rann, kroppen värkte, huvudet värkte. Men sen på kvällen blev det bättre. men sjukanmälde mig tisdag också. Så igår var febern borta. men tog det bara lugnt igår. Förkylningen är fortfarande kvar.. Snoret rinner inte längre, men lite hosta och förkylningsrösten är kvar ;) Danne likaså. Och idag vakna Albin med lite feber. Så vet inte om det är tillbaka på honom eller om det är ifrån sprutan han tog i förra måndagen. Kan komma feber efter 8-10 dagar tydligen. menmen.
 
Nu är jag iaf tillbaka på jobbet och jobbar idag och imorrn sen är det ledigt tills tisdag :D WOOPWOOP
 
Får se om vi åker till funäs eller om vi är hemma.. Det beror helt på Lilleman <3
 
Nu ska jag jobba på och snart ta en varm kopp kaffe :D
 
Kramkram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback