Mysstund

 
Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet var jag tvungen att stanna och tanka bilen, handla hem kaffe..
Slutade kl 18 och var hemma runt kvart i 7... Hatar att jobba sent, det enda positiva är sovmorgonen. Då får man en masas tid att mysa på morgonen. Ta en kopp kaffe med Danne och leka med Albin :)
 
Iallafall igår när jag kom hem så var Andre på besök, han har varit utomlands över 1 år. Så var trevligt att träffa honom :) Jisses vad brun han var också, haha man kände sig som ett spöke brevid honom ^^
 
Vinkade av honom och gick in och myste med mina pojkar. Tiden bara sprang iväg och kl blev 8 då var det dags för lilleman att gå gröt och sen var det sängdags för honom. Så gosade med honom tills han somna sen drack jag och Danne en kopp te och jag spelade lite sims ;)
 
Runt 11 tiden släckte vi och jag somnade på en gång :)
 
Imorse vaknade vi vid halv 7 och danne gick upp och fixa kaffe, medans jag lekte med Albin. Han fick välling framför barnprogrammet som gick på tv och jag och danne myste med vår lilla prins. Lekte en massa och sen tog jag en dusch. Sen var det dags att åka mot jobbet!
 
Jobbar idag också till 18 men imorrn jobbar jag tidigt :)
 
Nu ska jag jobba på och snart är det rast :)
 Mysmorgon igår :) <3
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback