Ex on the beach

Godmorgon :)
 
Igår när jag kom hem efter jobbet så stog Danne och fixade mat åt Albin.. Albin stog och var ledsen för han ville komma upp till pappa. Men danne hade händerna fulla. Så när jag kom hem så tittade han bara på mej med tårar i ögonen, tar upp honom och pussar hej men nej.. Det var bara pappa som gällde så danne tog honom och då blev han super glad och var helt till sig.. haha galna unge!
 
Efter middagen var det lek och bus som gällde. Efter 8 tiden fick lilleman gröt och vi gosade oss ner i sängen.
Albin ville inte somna utan han ville bara sitta upp och leka med sin snuttefilt. Så vi släckte ner och efter en stund somna han tätt intil Danne :) Vår fina son <3
 
Danne har börjat titta på Ex on the beach. Och när jag skulle somna så tittade han på ett avsnitt och SÅKLART var det ju spännande så var tvungen att kolla också ;) haha.. helt sinnes. menmen, efter avsnittet så sa vi godnatt och jag somnade :)
 
 
Imorse när kl ringde halv 6 så vakna albin upp och tog min telefon, Han gillar larmsignalen.. Fråga mig inte varför? haha men då sitter han med telefonen och skrattar när larmet ringer :P
 
Så vi låg och myste en stund innan jag väckte Danne och gick upp och gjorde mig i ordning. :)
 
Idag jobbar jag till kvart i 12 sen ska jag hem och umgås med Albin. Danne ska gå på begravning & barnpassning vart dumt så jag blir hemma med vår prins. Sen när pappa kommer hem så ska vi kramas och mysas <3
 
Danne och hans kompis Chrippe har gjort en låt till Ville som ska spelas idag. Har hört låten och kan säga att jag fick rysningar. Herregud så fin låten är. Är så stolt över Danne , han är sjukt duktig <3 Chrippe är också sjukt duktig. Kommer bli en fin begravning och ett fint hej då <3
 
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och jobba på :)
 
Kram
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback