10 +

God morgon :)
 
Igår efter jobbet så blev det raka vägen hem till mina pojkar <3
 
Blev ingen promenad igår, men istället blev det en masas lek och sen fick jag städhjälp av lilleman.. Den lilla pojken verkligen älskar att hjälpa till när jag städar <3 hehe
 
Sen gjorde vi iordning middag och sen var det en massa lek och sen vid 8 tiden var det dags för gröt och sen nattades han för kvällen :)
 
Danne har förlängt sin abonemang så nu har han den nya samsung 6 edge eller vad den heter. Så när Albin sov för natten så kollade vi på hans nya telefon och sen tittade vi lite på tv och vid 10 tiden gick vi och la oss :)
 
Imorse när kl ringde så vaknade albin också. Så låg en stund och myste innan det var dags att fixa sig och bege sig till jobbet <3
 
När jag var på väg till jobbet så visade bilen att det var 10 + ute.. Jisses vad härligt :D Så lär bli att gå ut på rasten med en kopp kaffe :D
 
Nu ska jag jobba vidare, idag efter jobbet ska jag åka till fina Elin och fika :D WOOPWOOP
 
Ha en toppen dag!!!
Kärlek


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback