2014-06-18

Hejhej :)
 
NU var det ett tag sen man skrev igen :)
 
Tiden går för fort.. Albin blir nu den 2:a juli redan 6 månader. tänka sig att man varit hemma i 7 månader.. var hemma ca 1 månad innan albin kom.. Det går inte att beskriva kärleken till sitt barn.. kan inteheller förstå att jag känt vår son i 6 månader..bara under dessa månader har man fått lära känna en ny person. Vår son.. Den känslan är underbar.
 
Och herregud vad han vuxit också.. bara på 4 dagar har han börjat "prata" och det väckr han en med. och man blir så glad att vakna upp brevid denna lillkille <3
 
Ja det var lite om honom.. Skulle kunna sitta i timmr och bara skriva :) men får gå lite fort.
 
Just nu ligger vi båda på golvet på ett täcke. han leker med sina leksaker och jag bloggar :)
 
Det går ju inte hellr att lämna honom.. Han vänder sig ifrån rygg till mage på en gång. & för 2 dagar sen rulla han runt från rygg till mage, mage till rygg ^^ både jag och danne bara skrattade.. :)
 
 
Han sover ju knappt om dagarna längre så vi leker och pratar , tränar en massa :D
 
Ja det var lite om oss :)
 
Nu måste jag ta lillgrabben :)
 
KRAM
 
 
 

var ute i köket en snabbis och när jag lämnade honom låg han på rygg och 3 sekunder senare.. Ja då låg han på mage och lekte så glatt med sina leksaker <3
 
 
Ja, liten har blivit stor. Förut somnade han alltid i famnen.. Men nu ska somnar han själv brevid en <3 mammas prins <3
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback