2014-01-26

Hejhej :)
 
Imorse vaknade vi upp vid halv 11 :) och då hade vi vaknat upp lite innan 7 :)
 
Han är vaken och pigg om dagarna, lite gnällig också ;) men på nättena sover han så bra :)
Underbara barn! <3
 
Imorse så matade jag albin och danne fixad sig. När albin var matad och påklädd fixade jag mig och sen åkte vi till arlandastad för att handla hem lite mat :)
 
Albin blev lite arg men gick fort över när nappen och vagnen var i rullning :)
 
Resten  av dagen har vi inte gjort mycket alls. Tiden bara springer iväg..
 
Igår var vi iaf hos mamma , pappa & jonte och blev bjudna på middag <3 mycket trevligt :)
 
Just nu sover lillen .. Så då passar jag på att läsa lite bloggar och ska kolla något avsnitt av keeping up with the kardashians ;) det som går hela dagarna då danne jobbar :)
 
Nu ska jag kolla runt lite :D
 
KRAMKRAM <3
 
Finaste killen <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback