2014-01-12

Hallå :)
 
imorse så vaknade albin upp vid 8 och var lite grinig.. Så vi låg och myste tills kl vart lite över 9 då gick vi upp :)
 
Byte blöja och satte på honom en pyjamas och gosade ner han i soffan :) Jag fixade kaffe och klädde på mig , sen väckte vi pappa Danne och sen dess har vi bara myst i soffan :)
 
Pappa & Jonte kom förbi en snabbis och hälsade på Albin :)
 mamma och alla ska ut till morfar på julgrans plundring idag. Men vi avstog . men nästa år är på igen :)
 
Idag blir det nog pizza till middag.. var evigheter sen :)
 
Just nu sover lilleman , så jag ska väl passa på och kolla runt lite på internet. Kanske fixa lite hemma ^^ haha jag vet inte.. Det sägs ju att man ska vila när bebisen vilar.. Men jag är inte trött. ^^ och tvätt har vi överallt också :)
 
Nää nu ska jag nog hitt pångt :)
 
Kramkram
 
 
Älskar dig så mycket ! <3
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback