gravidfrågor

Namn: Caroline
Ålder: 23
Graviditetssymtom: illamående
Positivtgravtest i vecka: v.6


Då berättade jag för:
Sambon direkt, mamma + familj ca 3 veckor senare
Jobbet/chefen: vecka 18-19


Min barnmorska heter: Åse
Min vikt vid början på graviditeten: ;)
Vikt vid inskrivningen:
Vikt vid förlossningen: Återstår att se..


Mat jag är torsk på: ingen speciellt
Mat som får mig att vilja kräkas:

Mina första mammakläder: Mamma tights och mamma tröja :)
Min hittils största modetabbe: Ingen aning


Första bebisprylen: Pläd
Första bebiskläderna:  En overall i pläd + ett sett med body, byxor, mössa + strumpor
Då kände jag första sparken: vecka 19-20


Jag tror att bebisen i magen är: En pojke
Namn vi funderat på: Nellie, Theo, oliver, Felicia 

Grejer som händer med min kropp: Magen växer , brösten växer.. Hela jävla jag växer!
Så motionerar jag: Rör på fläsket då och då ;)


Konstiga grejer jag gjort under min graviditet: Börjat älskat saltgurkor ;)
Konstiga kommentarer jag fått höra: Tror inte jag fått nån konstig kommentar
Konstigaste bebisrådet: Inget
Värsta gravidminne: Att något skulle vara fel.
Bästa gravidminne: När vi fick se bebis på UL , och vi läängtar enormt efter att få krama om lilla miraklet <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback