2013-09-30

Godmorgon :)
 
Då var denna helg slut :)
 
I fredags så fick jag åka med Sigge till veterinären då infektionen hade kommit tillbaka.. Så han fick en spruta som skulle hålla i sig över helgen.. Så hem igen, Städa och tvätta.. Sen när tvätten var klar och jag hade städat klart så åkte jag till Syster Sandra .. Fikade och gosade med bebisarna :)
 
vidare hem igen vid halv 5 då tjejerna kom vid ca kvart över 5 med middag :) Blev så mycket ändrat i våra planer så det fick blir att vi beställde middag :)
 
Men gott och trevligt var det :)
 
Vid 20.00 bänkade vi oss i soffan och kollade Idol. Blev bara en massa prat och lite idol i bakgrunden... I någon av pauserna blev vi sugna på att smaka Elin.o goda cheesecake hon hade gjort med citron.. Mm den var SÅ god!!
 
tror kl blev halv 12 då jag vinkade av tjejerna och gosade ner mig i sängen med mannen min <3
var en riktigt trevlig kväll.. bara en massa mys och prat <3
 
I lördags åkte jag och Danne till arninge, Blev lite shopping och middag ute :)

Var riktigt mysigt. bara han och jag :)
 
Igår var det barnloppis i vallentuna. med sandra, zeb , Jonas och tjejerna :). Fynda bara 3 amningströjro och inge till bebis.. tyckte det var ganska tråkigt och trångt.. och jävlgit varmt.. Och äckligt kaffe serverades :P haha menmen.. Så när vi var klara  vinkade vi av sandra och co och åkte till arninge för Danne ville köpa ett minneskort.. Blev inte långvariga då min rygg var öm och fötterna värkade. Så vi åkte hem och hade bara en mysdag resten av dagen/kvällen <3
 
Bebis rör sig mer och mer... Sparkar en massa och för en massa liv i magen <3 Det är en sån underbar känsla.. :) Längatr tills vi får krama och pussa på dej lill*n <3
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback