2013-09-25

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet åkte vi och beställde mat och vidare hem till soffan och film :)
 
Både jag och Danne var inte så pigga. Så vi låg mest i soffan och drog oss till kvart i 10 då kröp vi ner i sängen. Danne somnade på 2 sek medans jag låg och drog mig..
 
Vår ena katt verkar ha åkt på en slags urinvägsinfektion.. Och gick hela tiden på toan men kom inge kiss :/ Lillkatten.. och vid halv 2 inatt väckte han mig och pratade och la sig nära och sprang på toan och kom tillbaka.. Så vi var vakna till kvart över 3 och då kunde han somna <3
 
Så idag ska Danne hålla lite koll då han är hemma för han ska till läkaren <3
 
idag ska det storhandlas med Elin och betala räkningar ;)
 
Och imorrn är det sista dagen sen går jag på helg :D
 
Hörs mer imorrrn :D

KRAMKRAM!! <3
 
Min lille kille som kattbebis <3
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback