2013-09-21

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så åkte vi ner till vallentuna motor. Körde igenom bilen i en biltvätt och rensade ut en massa skit..
Bjöd även min älskling på sibylla, så vi satt nere i vallentuna och käkade..
 
Åkte sen förbi mor min och kollade på lite babysaker, har fått 2 st babysitter .. En för spädbarn och en för lite äldre.. :) Sen en bilbarn stol + en gå stol :)
 
Vinkade av henne och älskling körde hem mig och åkte vidare till sina föräldrar för att mecka med bilen.. Väl hemma gav jag djuren mat och sen började jag städa och plocka.. Tog ca 2 timmar , men skönt var det när det var klart :) Så tog en dusch och myste mig ner i soffan i min nya "morgonrock" :) Baby kom hem precis nästan när Idol skulle börja så han hoppade snabbt in i duschen och sen myste vi ner oss i soffan och kollade idol och i pausen bädde vi rent i sängen :)
 
När idol var slut så pussade jag på min älskling och sa godnatt och kröp ner i rena nybäddade sängen som doftade SÅ gott :D
 
Nu är det jobb som gäller fram till 14 och ikväll ska vi till syster Sandra på middag med mamma,pappa och jonte också :)
 
Ska bli så mysigt!! <3
 
Baby är ju och kollar på en ny bil så håller tummar och tår att den han ska kolla på idag blir den som ska bli vår familjebil <3
 
 
PUSS <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback