2013-09-19

 
Igår efter jobbet så åkte jag till Bästa Fia och fick så kallad gravid massage..
 
Och kan säga att det behövdes. Känndes så myyyyycket bättre och allt stelt hade släppt =)
 
När jag var klar och hade bokat in en ny tid så åkte vi hem , danne fixade lite med bilen och jag gjorde i ordning middagen som blev korvstroganof med pasta.. (ja riset hemma hade visst tagit slut) och grönsaker :)
 
När vi ätit så höll jag på lite med telefonen innan jag hoppade in i duschen och när jag var klar var det dags för Idol :) och därefter kröp jag ner i sängen och somna :)
 
idag ska vi till åkersberga för att fira Dannes farmor.. Blir lite middag m.m :)
 
Och snart helg. och snartt lördag och kl 14 då på lördag får jag helg :)
 
Nää slänger upp en  bild på magen igår :)
 
v. 25 (24+5)


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback