2013-10-31

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så åkte vi hem. Älskling gick ut direkt och gjorde saker i rummet. Jag bakade + lagade middag :) haha vilka skills man har ;)
 
När middagen var klar kom älskling in och åt och gick därefter ut en stund till .. Medans jag väntade på saffranskakan så startade jag en tvätt och diskade upp allt :)
 
Sen kom älksling in och duschade därefter kom dannes föräldrar över. Så vi bjöd på fika och danne kollade dannes mammas telefon som verkar ha gått sönder.
 
När dom åkt hem så la vi oss i soffan och kollade ett avsnitt av once upon a tme innan vi gosade ner oss i sängen <3
 
Idag kl kvart över 3 får jag ÄNTLIGEN helg :D Fan så skönt. är trött och känner mig tung :)
 
Men man har ju en bebis som buffar och gosar där innen <3
 
trevlig helg :) <3
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback