2013-10-30

Halloj :)
 
Igår så släppte älsklingen av mig hemma innan han åkte vidare till vallentuna för akupunktur.
Jag kände inte mig 100 så jag ville hellre vara hemma än att sitta och må piss :(
 
Så jag tog mig en låång och varm dusch och gjorde i ordning matlådor :) Sen var det soffläge och när älskling kom hem oåt vi nyponsoppa <3 Var så bra för min hals!
 
Nu har vi ju som sagt sett klart sista avsnittet på säsong 4 på rookie blue.. Så vi har börjat kolla på en ny serie som vi båda tror kan vara bra.. Den heter Once upon a time.. Så vi får se om den är bra :D
 
Vid 9 gick vi båda och la oss.. :)
 
Idag är det onsdag. Halva veckan har gått & jag jobbar bara idag och imorrn sen har jag HEELG :D
 
Nu ska jag gå och göra mig mig en varm kopp te :)
KRAM <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback