2013-10-21

Halloj :)
 
Då var man tillbaka på jobbet.. Helgen gick SUPER fort like always..
 
I fredags efter jobbet så åkte vi hem, gav djuren mat släppte ut dom och åkte vidare till Vallentuna för att hämta upp mamma och åka vidare till Täby C där min lillebror spelade innebandy match :)

Det var första matchen jag såg med hans nya lag.. Tyvärr förlorade dom.. men Lillebror gjorde det enda målet så jag var nöjd :)
 
Efter matchen vinkade vi av pappa och jonte och körde hem mamma.. Sen åkte jag och älskling hem och tände upp lite ljus och kollade på pacifirim.. inte min film så jag somande på soffan ;)
 
lördagen sov vi till ca 10. Gick upp och gjorde i ordning kaffe :) Sen kom Dannes mamma och hämtade mig och jag följde med henne till synoptikern i vallentuina.. Gav henne råd och tips om vilka bågar jag tyckte var snygga  ;)
 
När vi var klara så åkte vi hem igen..
 
Tog en kaffe innan dom åkte vidare hem till sig.. Därefter fixade jag och älsklingen oss och åkte till stinsen. Handlade på city gross, handlade kattsand och sen in en snabbis på Jula.. Därefter åkte vi hem igen..
 
Älsklingen fick laga middag då jag la mig i soffan med en värkande rygg.. Känns att man har blivit framtung ;) haha
 
Har till och från en sån smärta i ryggen.. Så då är det bara att lägga sig raklång i soffan.. Så lördagskvällen spenderades i soffan raklång med 2 bra filmer och fötterna högt upplagda :)
 
Igår sov vi lääänge. Både jag och älskling sov ut :)
 
Morgonen började med frukost och monster inc. När vi sett klart den klädde vi på oss varma kläder och gick ut.. Vi slängde en massa virke m.m på en brasa och sen plockade vi in bord, stolar m.m
 
Sen fick vi också upp fönster foderna så jag passade då på och tvätta fönsterna på den nya utbyggnaden :)
 
Därefter gick jag in och började med middagen och efter vi ätit så åkte vi över till morfar och monika på en kvällsfika där mamma,pappa & jonte var :)
 
När vi fikat klart så åkte vi hem igen och kollade på en film innan vi gosade ner oss i soffan :)
 
Det var min helg det.. Och nu är det en HEL vecka då man jobbar till 18 förutom imorrn då är det sista föräldrarkursen :) Sen är det jobb på lördag -.- menmen
 
Nu ska jag jobba på igen :)
 
Hoppas ni andra haft en riktigtr bra helg <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback