2013-10-02

Godmorgon :)
 
Då var det redan onsdag.. Halva veckan har gått :)
 
Igår var det första av 3:e kursen för oss föräldrar.. Var riktigt spännaden och man fick vet mer än vad man visste :)
 
Roligt var det också då vi var 7 par :) Så kul att se vilka olika magar vi alla hade och vissa skulle ha i slutet på december och 1 i janurai som oss :)
 
Hon som höll i kursen var verkligen en toppen kvinna.. Hon bjöd på sig själv och var verkligen så duktigt :)
 
Vid tio över 8 var kursen klar och vi åkte hem.. Jag duschade och fixade mig inför kvällen och då hade kl redan hunnit blivit 9 så jag och älskling gosade ner oss i sängen och somna :)
 
Idag ska jag till en sjukgymnast. Ska bli spännande att se vad dom säger.
 
Nää nu ska jag jobba på :)
 
KRAMKRAM <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback