2013-11-29

Hej :)
 
Nu kan jag äntligen blogga.. Vet inte vad felet har varit idag..Men har int e kommit in. Datorn har hängt sig. varit en riktigt knas dag,...
 
Igår efter jobbet så åkte vi en sväng till Väsby c och lämnade in vårt ps3 och lite spel. Var så länge sen vi var i väsby. Så vi såg att dom öppnat en mysig liten resturang. Där du kunde välja allt ifrån husmankost till pizza.. Så jag bjöd älsklinge på middag.. Både han och jag tog en kebabtallrik :D

Var riktigt bra mat och god mat.. Så där blir det nog att vi besöker igen :)
 
Sen vidare hem och kolla båda avsnitten av PH vi missat och arga snickarn.. Därefter kröp vi ner i sängne och sov ca 2 timmar.
 
Och jag som är VÄRLDENS bästa flickvän erbjöd mig att följa med danne till täby c för dom hade nattöppet och man hade chansen att hämta ut sitt ps4. Så vi slapp göra det idag.. :)
 
och det kan jag nog vara glad över. För idag LÄR det vara fullproppat.. Så jag satt i bilen med min mysiga OP och sov :D
 
Så idag har jag varit LITE övertrött, men på det postitva :) jag är glad och mår bra idag :D har också en hickade och buffande bebis i magen <3
 
Så nu önskar jag er alla en trevlig helg och förbereder mig inför min jobbdag imorgon och en spelkväll med baby idag <3
 
KRAM
 jag är så lycklig.. Jag har bra vänner, en underbar familj och en sambo som finns till för mig i alla stunder <3 Älskar er
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback