2013-11-11

God morgon :)
 
Då var vi åter igen på jobbet och en ny vecka välkomnar vi..
 
Helgen har vi inte gjort mycket.. Eller JAG har inte gjort mycket.. har mest legat och degat i soffan :)
 
I fredags så kom mina 2 vänner över och kollade Idol och hade en riktigt myskväll med en massa godis och prat :) Var riktigt trevlig och vid halv 11 -11 vinkade vi hej då och jag gosade ner mig i sängen och somnade..
 
Danne har fixat lite i rummet .. I lördags träffade vi Dannes syster m. familj hos deras föräldrar.. Efter det åkte vi och handlade hem lite mat.. Blev kött m. potatisgratäng :) Riktigt gott..
 
Gick redan vid halv 10 i lördags och la mig.. Jag sover så dåligt om nätterna.. Magen är liite i vägen :) men så länge bebis mår bra så mår jag bra :) och lite sömn är ju inget att klaga över.. Men men :)
 
Igår firade vi pappa på hans dag :) Det bjöds på lunch och en massa fika :)
 
Han fick en blomma och ett lottpaket :) Tänk att nästa år då firar vi pappa Danne på farsdag <3 Så mysigt!!
 
Efter besöket hos pappa och mamma så åkte vi hem och resten av dagen/kvällen log jag i soffan och gjorde inte många knop..
 
Nu ska jag snart gå och ta mig en kopp te och forsätta jobba på :D
 
KRAMKRAM


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback