2013-11-08

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så åkte vi hem.. Älskling gjorde middag . Jag vek tvätt och fixade i ordning hemmet så man idag när vi slutar jobbet bara kan komma hem och slappna av i ett nystädat hem :)
 
Ikväll kommer mina Goa vänner över Emma & Elin.. Blir att umgås och se Idol :) En bra start på helgen :)
 
Känner mig fortfarande inte heelt 100.. Så i helgen blir det bara att hålla sig hemma..
 
Skulle egentligen åkt till Dannes faster. men mår som sagt inte 100 och då känner jag att jag hellre ligger hemma med mjukiskläder och min goa runda mage får vila upp sej <3
 
Inatt som jag inte alls bra.. Hade en bebis som buffade och bonkade.. men inatt blev det bara att gå upp en gång :)
 
Nää nu ska jag jobba på och hoppas dagen går fort och att jag snart får gå på helg :D
 
KRAMKRAM <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback