2013-05-15

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet släppte jag av Danne och begav mig till Elin..
 
Blev bjuden på smoothie och sen satt vi och pratade lite skit :) Senare åkte vi ner till centrum och beställde mat hem till mig och danne och mat hem till dom. Gick in på ICA och handla lite :)
 
Släppte sen av Elin hemma och vinkade av henne och jag åkte vidare hem och åt :)
 
Satt och kolade runt litepå datorn innan vi sen kröp ner i sängen och började kolla på film :) Tror vi såg 45 min innan jag höll på att somna så vi stängde av och jag somnade nästan direkt ;)
 
Idag har jag och Danne 3 år och det blir att kanske åka och kolla på Bio och äta ute ngnstans :)
 
men vi får la se vad det blir.. Vi kollade sf för ngn dag sen och då verkade det inte gå ngn bra film..
 
menmen vi får se :)
 
Nu ska jag jobba på :)
 
 
Kramkram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback