2013-03-25

Godmorgon :) Då var man tillbaka på jobbet efter långhelgen :) Helgen sprang ju bara iväg. -.- Iaf i fredags så gick jag upp rätt tidigt. Fixade mig och åkte sen iväg Till Lena och fick ansiktsbehandling , mycket skönt.. Skulle också på massage den dagen.. men eftersom jag glömt plånboken i dannes bil så fick det tyvär bli inställt.. :( Så jag åkte hem till Sandra ett tag och fikade och umgicks :) Hon bakade en kladdkaka så det blev 2 koppar kaffe :) Åkte sen vidare hem och städade och fixade i ordning hemma, Danne slutade 18, så när han kom hem så bestämde vi oss att åka ner till vallentuna för att handla hem lite middag.. + jag hämtade ut mina 3 paket ^^ Jag var en lycklig tjej som fick hem mitt paket ifrån h&m, skoterkläderna + hudvårds saker ifrån yves rocher :D Sen satt vi bara i soffanoch tog det lugnt resten av kvällen och myste en massa och kollade film :) Lördagen sov vi ut , gick upp och tog oss en kopp kaffe och kollade runt på internet.. Sen åkte vi till Syster Jenny och där var sandra och co också.. Så vi var där och hjälpte till med att flytta och bära =) Åkte sen vidare hem, resten av kvällen spenderades i soffan =) Igår så gick vi upp tidigt.. och plockade upp Elin och därefter åkte vi till IKEA.. Fick med oss en massa fina saker hem .. Käkade också lunch på donken :) kvällen spenderades sen bara i soffan.. Både jag och Danne var helt slut.. Så det vart en film och mys i soffan innan vi kröp ner i sängne och somna :) Idag efter jobbet blir det nog att åka hem och ge djiuren mat, för att sen möta upp Elin i arninge för våran vanliga måndags handling av mat m.m :) Nää nu ska jag jobba på.. Blir ännu en kort vecka + tidiga tider och på fredag bär det av uppåt i landet till underbar funäs för lite semester med familjen <3 kramkram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback