2013-07-12

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så åkte vi till vallentuna, hämtade ut mitt paket och gick en sväng till apoteket och köpte nya hudvårdsprodukter till mig :)
Vidare hem för att göra i ordning lite mat för att sen byta om och fixa sig lite och vidare för att fira Jim som idag fylller 11 år :) Grattis!

Var där och fikade, träffade bebisar och hade det trevligt :)
Runt 8 tiden åkte vi hem, jag kollade klart en film och därefter kröp vi ner i sängen och jag somnade på 2 sek.. haha herregud, jag är SÅ trött xD
idag efter jobbet ska jag hem till Elin och umgås och såklart ska jag ju träffa lilla Snus!

Sen blir det nog bara hem och ta det lungt.. För det är en till jobbdag imorrn sen får jag helg ^^

Tog en magbild igår. Så nu försöker jag komma ihåg att ta en bild varje vecka och lägga  upp här :D

Kram och trevlig helg!! <3


 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback