2013-07-17

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så åkte vi hem, gjorde inte mycket.. utan Danne ringde till vårt internet företag då vi inte hade ngt jevla internet.. men tydligen så är det fel i hela vårt område.. Så vi hoppas det löser sig :)
 
Så började jag med middagen som blev lax i ugn med citron sås och ris :) Bjöd ju mami på middag igår.. Så hon kom runt halv 6 och sen efter middaegn hade hon köpt med sig glass så vi gick ut och satte oss och fikade :)
 
Vinkade sen av henne under kvällen och sen kollade jag och danne på tv innan vi gick och la oss..
 
 
Idag och imorrn jobbar jag bara sen har jag LÅNG helg och sen bara en arbets vecka kvar innan jag går på semester :D WOOPWOOP
 
Nu ska jag arbeta på.. Vi är bara 2 st fram till kvart över 9 (Y)
 
KRAM!!! <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback