2013-07-10

Godmorgon :)
 
Igår efter jobb släppte jag först av Danne hos sina föräldrar, stannade och handla lite åt mamma, släppte av en som jobbar med Danne.. Sen vidare hem till mamma, hon visade mig sakerna hon köpt och hur resan varit. Sen fick jag en massa fina saker <3
 
Efter en stund kom Elin dit, det fikades och pratades och lite senare pkte hon hem med sin lilla bebis Snus :) Hon har köpt en kattunge av mamma, och jag vet att lilla snus kommer ha det bäst :)
 
Var kvar en stund och blev bjuden på middag :) Åkte sen hem och gjorde inte mycket innan jag och baby kröp ner i sängen.. Denna natt har jag sovit dåligt.. Så är gaaanska trött...
 
Så efter jobb idag blir det att bädda ner sig i soffan och bara ta det lungt :)
 
Nu ska det jobbas på
 
Kramkram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback