2013-01-16

Godmorgon :)

Redan onsdag, halva veckan har gått :)

Igår efter jobbet så tog det ca 1 timme att komma hem, vilket oväder det var :( menmen kom hem säkert.

Väl hemma så gjorde jag och danne iordning lite middag som fick bli film med mackor och en kopp te :)

Senare under kvällen så fick jag världens magvärk.. En smärta som beskrev från skala 1-10 så var det 10 i smärta.. vid höger sida av magen.. Så tankarna for direkt genom huvudet att det var blindtarmen, blev illamående, rädd, blek och trodde att nu åker vi in.. Men danne ringde till sjukvårdsupplyssningen som sa att vi skulle ta tempen efter 30 min och hade det inte blivit bättre inom en timme så skulle vi åka in.. Efter ca en timme så försvann smärtan mer och mer och jag tog en dusch och bestämde mig att vi kryper ner i sängen i stället..

Vaknade lite tidigare idag och smärtan var nästan helt borta :)

Så jag tror att det var en ägglossning.. Men men, :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och jobba vidare :)

kram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback