2013-12-27

Hallå :D
 
Nu är det äntligen lugnt i stugan ;)
 
Dessa juldagar har man knappt varit hemma.. Men trevligt har det varit :)
 
Idag åkte vi till stinsen, handlade lite saker och jag fyndade själv lite saker :)
 
Nagellack
 
En tröja efter bebisen kommit
 
Ett par varmare leggins :D
 
Och sen en ny plånbok :D
 
Lite hittade man :) Kollade inte direkt efter kläder, det ska jag göra när bebisen kommit. För nu kommer jag inte köpa mer mammakläder.. + min garderob är en rena rama röra.. USCH.. haha menmen, ska fixa den i helgen :)
 
Just nu gör jag inte ett smack, vi tvättar och diskar.. Måste tvätta upp lite bebissaker :D
 
Kom och tänka på det att idag är det 7 dagar kvar till BF, heelt sinnes :D Tiden bara springer iväg
 
Nää nu ska jag lägga mig eller rättare sagt gosa ner mig i soffan =)
 
Kramkram
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback