2013-08-30

   Lilla Peppa :) Söta små strumpor Sån fin body <3 Blöjor för nyfödda, Så små :) magen v. 22 (21+5)
Godmorgon :)
Igår åkte vi hem efter jobbet och till middag blev det bara lite mackor :)
 
Min tjejkompis Elin skulle komma på fika under kvällen och när hon kommer är även mina andra 2 vänner med (Elin & Emma) :)
Med sig har dom ballonger, en kladdkaka och paket :) Jag tänker , vad hääänder ? :O
 
HAhah dom hade en liten babyshower åt mig och lilla bebben <3
 
Fasiiiken vilka underbara vänner jag har :) Vi satt och åt kladdkaka, tog oss en kopp  kaffe och bara pratade en massor :) <3 love u <3
 
I paketen fick jag dessa fina saker som jag tog kort på igår :)
 
Kan man ha bättre vänner ? NOOOOOO :) <3
 
När jag vinkat av dom så kröp jag och baby ner i sängne och somnade :)
 
Och idag är det ÄNTLIGEN fredag !! Så kl 17 går jag hem med ett leende :)

KRAMKRAM <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback