2012-09-24

Godmorgon :)

I lördags efter jobbet så åkte jag först hem, umgicks med Danne och Linus en stund, gav djuren mat och sen åtke vi mot vallentuna.. Släppte av dom och dom åkte vidare till kryssningen med pappa :)

Gick in till mamma, satte oss en stund i soffan innan vi började med middagen som blev nachotallrik :) Senare på kvällen kollade vi på film och sen åt vi ost & kex + till det tog vi oss 2 glas vin :)

Somnade på soffan och blev väckt runt 12 tiden och så kröp vi ner i sängen och sov :)

Igår så vaknade jag vi 11, gick upp tog mig en kopp kaffe och satt mig i soffan med bror & mor, kollade lite tv och sen kom Jenny och Joline över.. Satt och pratade lite innan det var dags att bege sig hemåt till djuren, gav dom mat och satt en stund hemma. :) åkte sen vidare till vallentuna där jag och mamma gjorde en riktigt god middag :) Sen kom älsklinge och pappa hem, fick en heel del saker.. En parfym , body lotion, en stock snus, en platta gin&tonic + godis :) <3

Efter en mysig middag + kaffe åkte vi hemåt ch myste i soffan till x-factor och runt 10 tiden kröp vi ner i sängen :)

nu är det en ny vecka :) och om allt går som det ska så blir flytten till hubben den 1 oktober..

Puss


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback