2012-10-21

Halloj :)

Denna helg har varit en riktigt skön & mysig helg :)

I fredags efter jobbet åkte vi förbi yster och hälsade på, sen åkte vi bara hem och myste :)

Igår vaknade jag vid halv 12 och hela dagen var borta kändes det som :( buhu.. Menmen, duschade och fixade mig och åkte till mamma, satt ett tag och kollade lite film. :) Sen åkte vi ner till hammarbacken där vi kollade på Lillebrors match, Syster m.familj var där :) Men vi såg bara första delen av matchen, sen åkte vi tillbaka till mamma , där jag följde med ut med hundarna :)

Vinkade av mamma och åkte hem, satte mig en stund i soffan och inväntade baby som kom hem vid 4 :) Fixade oss i ordning igen och åkte upp till Elin & Maffe, sen begav vi oss till Kista :)

Där hämtade vi ut biljetterna till filmen Ted, gick sen och åt och direkt till bion igen :) Filmen vi såg hette Ted och var riktigt roligt och bra :) Åkte sen vidare hem igen, tog en cigg och sen vinkade vi av dom och åkte hem och myste till en film :)

Idag har vi bara varit hemma och har nyligen kommit hem efter en middag hos Dannes föräldrar :)
Har också bakat idag, gjorde min egna äppelpaj för första gången som blidde jätte bra :D Mumms

Nu sitter vi här i soffan och ska snart kolla på film :)

Puss&Kram



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback