2012-10-05

Godmorgon :)
Igår efter jobbet så stannde vi till för lite mat, åkte sen hem, gav djuren mat.. Klädde på oss lite varmare kläder.. Sen åkte vi till Elin och plockade upp henne.. Sen åtke vi till Rimbomarknad, där vi gick igenom hela.. Jag hittade en tröja, skal och såklart fick det bli rostade mandlar.. Elin köpte lite strumpor ;) & danne en plånbok :)

När vi kände att vi var klara så åkte vi hem, släppte av Elin och sen åkte vi hem, jag duschade och fixade mig iordning för kvällen, sen kröp vi ner i sängen och somna :)

Idag är det fredag, men jag har en arbetsdag kvar. Så imorrn får jag helg :)

Får la se vad planerna är i helgen.. Vet iaf att vi ska på middag hos mor&far på lördag.. Sen ska vi nog bara mysa :)

Nu har jag hämtat en varm kopp te, så ska dricka den :)

Puss


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback