2012-05-16

Godmorgon :)

Igår efter jobbet åkte jag till Japan och vi satte oss på hennes balkong och inväntade Elin.. När Elin var framme hos japan så begav vi oss hem till mig, stannade till på macken och handlade lite middag :)
väl hemma hos mig så satt vi och pratade, löste lite saker.. Åt middag och snackade om allt möjligt..
var riktigt trevligt och känndes skönt att få lösa saker .:)) <3

Vid ca 7 tiden begav vi oss mot vallentuna, jag åkte och hämtade Danne och dom åkte vidare :)

jag och älskling åkte hem och la oss i soffan och myste och firade lite att vi hade 2 år <3

Myspys, sen var det ju BB vid 22 och när det var slut gick vi och la oss :)




HAPPY <3

idag får vi la se vad som händer, ska iaf göra mina naglar hos Bästa Donya :) sen blir det nog att jag beger mig till mami och umgås då hon blir ensam idag.. Så tror att det blir så, lite middag och mor&dotterstund <3

Nu ska jag börja jobba, PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback